czwartek, 15 sierpnia 2013

Widelec

W pewne niedzielne popołudnie  wybraliśmy się na obiad do Widelca .Restauracja istnieje w Toruniu od dość długiego czasu ,ale jakoś nigdy wcześniej nie mieliśmy okazji w niej zagościć znajduje się ona przy ulicy Sienkiewicz 39(czyli w rejonie gdzie praktycznie nie bywamy).Jest to restauracja typu amerykańskiego z różnego rodzaju hamburgerami,chickenburgerami ,frytkami itp.Z zewnątrz nie zapowiada się zbyt ciekawie ,jednak w postkomunistycznym budynku w naprawdę miłej spokojnej atmosferze można zjeść ciekawe burgery typu slow foods(zdecydowanie inne niż w znanych nam sieciówkach).Wnętrze prosto acz przytulnie wyposażone ,na ścianach liczne motywy widelca,niestety brak kącika   zabaw dla dzieci na wyposażeniu jednak wysokie krzesełka z Ikei.W menu znajdziemy również dania przygotowane z myślą o najmłodszych mini burgery czy kurczaka na patyku.Jedzenie podane apetycznie ,każdy burger podany z wybranym przez nas dodatkiem ziemniakiem pieczonym z sosem czosnkowym,frytkami lub ryżem.Jedzony przeze mnie hamburger pyszny dobra jakość mięsa dużo warzyw ,idealnie przyprawiony,podobnie burgery zamówione przez moich współtowarzyszy .Po zapłaceniu rachunku dzieci dostały lizaki i cukierki,szczerze polecam i na pewno tam wrócimy.










2 komentarze:

  1. Ja właśnie w jednym z takich barów widziałam komplet sztućców https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce i do tej pory są one również u mnie w domu. Dlatego jestem zdania, że jeżeli zależy nam na wygodnym jedzeniu to właśnie sztućce mają dość spore znaczenie w tej kwestii.

    OdpowiedzUsuń