środa, 31 lipca 2013

Kawa u Sowy

W pewien lipcowy ciepły wieczór postanowiliśmy wybrać się do nowo otwartej cukierni Sowy na naszej pieknej starówce.Lokal usytuowany jest w budynku dawnej apteki królewskiej .


 W niesamowicie uroczych miejscach powstała winiarnia, cukienia i apartamenty do wynajęcia.Całość urządzona ze smakiem ,prosto i gustownie,w środku znajduję się urocze patio.Miejsce z fajnym klimatem gdzie jednocześnie nie słychać gwaru starówki mimo że znajduje się na Starym Rynku.Na patio mały kącik dla dzieci z kredkami i kolorowankami do dyspozycji co jednocześnie jest plusem i minusem tego miejsca ,bo kolorowy stolik i krzesełka(znienawidzony przeze mnie Mamut by Ikea)w mojej opini psują klimat patio .Ja w tym miejscu widziałabym białe dzięcięce mebelki(ale jak wiadomo ja nie jestem obiektywna z moim uwielbieniem dla koloru białego).Miejsce jednak godne polecenia z dobrymi wyrobami cukierniczymi i kawą ,w menu również dania obiadowe(przetestujemy następnym razem).Czysto ,ładnie z dobrą obsługą.Polecam.









2 komentarze:

  1. napiszcie coś o historii tego miejsca, wszak do niedawna jeszcze mieściła się w nim najstarsza apteka w Polsce, działająca nieprzerwanie przez 622 lata
    szkoda, że zezwolono na jej likwidację
    wielka szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. smacznego kochanie

    OdpowiedzUsuń